Voorwaarden van onze opstuurservice.

Het opstuur proces

Om het risico van eventuele verzendschade te voorkomen, nemen alleen pakketten aan die op de juiste manier zijn verpakt en goed zijn gevuld met opvulmateriaal. Krijgen wij een pakket binnen die niet aan deze eisen voldoet? Dan zenden wij het toestel terug zodra de verzend- en retourneerkosten zijn voldaan.

Het repareer proces

De reparatie specialisten nemen het opgegeven defect op uit het opstuurformulier en onderzoeken of dit het (enige) probleem is. De reparatie specialist zal na het onderzoek contact zoeken met de eigenaar van de telefoon om het te bespreken. Na akkoord wordt het toestel zo snel mogelijk gerepareerd. Het toestel wordt na de reparatie grondig onderzocht en getest (door metingen) om te kijken of het toestel weer teruggestuurd kan worden. Na een positieve uitslag zal de reparatie specialist het toestel op een veilige manier verpakken. Het toestel wordt in 96% van de gevallen dezelfde dag geretourneerd. 

Het retour proces

Zodra het toestel gerepareerd & ingepakt is, wordt het toestel verzekerd (tot €500.- of €1000,-) geretourneerd naar het adres op het bijbehorende formulier. De track & trace code wordt gecommuniceerd met de eigenaar tevens wordt deze door Techstate gevolgd.