Veelgestelde vragen.

Services

Openingstijden

Ma:   08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)

Di:     08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)

Wo:  08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)

Do:   08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)

Vrij:  08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)

Za:   Op afspraak

Zo:   Gesloten


Ons adres is Silvoldseweg 67, 7061DM Terborg (Nederland).

Reparatie op locatie, hoe werkt dat?

Ja, reparatie op locatie is ook in de corona tijd nog steeds mogelijk. Hierbij geldt: woon je in Silvolde, Terborg of Gaanderen dan betaal je geen voorrijkosten, woon je buiten deze dorpen dan betaal je €0,30 per KM.

Maak hieronder eenvoudig een afspraak..

Hoe werkt jullie haal- en brengservice?

Mocht je niet weg kunnen (thuis of op het werk), dan kunnen wij je toestel bij je komen ophalen en op een later tijdstip weer terug brengen. 

Binnen Silvolde, Terborg en Gaanderen rekenen wij geen voorrijkosten.

Woon je buiten Silvolde, Terborg of Gaanderen, dan rekenen wij €0,30 per KM. 

Verzenden en retourneren

Wat is de gemiddelde levertijd?

De gemiddelde levertijd bedraagt normaal gesproken 1 werkdag. We zijn helaas wel afhankelijk van onze bezorgdiensten PostNL en DHL, dus het zou mogelijk kunnen zijn dat er vertraging plaats vindt. Wij brengen je dan natuurlijk op de hoogte en zullen je updates sturen.

Vóór 18:00 besteld = morgen in huis

Kan ik mijn artikel(en) ook ophalen?

Ja, dat kan zeker. Mocht je bij ons langs willen komen dan kan dat op de volgende tijden, op onderstaand adres:

Ma:  08:00 - 21:00  (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)
Di:    08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)
Wo:  08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)

Do:   08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)
Vrij:  08:00 - 21:00 (tussen 19:00 en 21:00 op afspraak)

Za:   Op afspraak
Zo:   Gesloten

Ons adres is Silvoldseweg 67, 7061DM Terborg (Nederland).

You are in advanced mode.

You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.

Get Google API Key

Ik wil mijn product retourneren, hoe werkt dit?

Mocht je niet tevreden zijn over het door jou bestelde artikel, of artikelen, dan heb je het recht deze te retourneren.Je krijgt normaal gesproken 14 dagen retour recht, bij plakken hier 16 dagen bij aan om je de best mogelijke service te bieden.

Is het onderhand al 30 dagen geleden dat je je aankoop hebt gedaan? Dan is het retour recht helaas verstreken. Mochten de artikelen nog in de verpakking zitten dan kan je ons altijd even telefonisch benaderen. 

Download hier het retourformulier

Garantie

Wat valt er zoal onder garantie bij een reparatie?

Na een reparatie krijg je in de meeste gevallen 12 maanden garantie op het vervangende onderdeel.  Let op: wij geven 6 maanden garantie op batterij reparaties.

Stel je hebt bijvoorbeeld je scherm bij ons laten repareren (daar krijg je 12 maanden garantie op) dan kan je bij ons onder garantie terug komen met de volgende problemen:

- touchscreen problemen (niet ontstaan door val- of stootschade); 
- het loskomen van het scherm;
- het niet goed functioneren van het scherm.

Wat valt er niet onder garantie?

- een barst of kras in of op het scherm;

- schade door waterschade; 

- schade na onjuist gebruik; 

Andere onderdelen (oplopend)

Batterij (6 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?
- Een opgeblazen batterij;
- Een snel dalende batterij capaciteit.


Wat valt er niet onder garantie?
- een (door gebruik) versleten batterij;
- foutief gebruik waardoor de batterij verslechterd is;
- bij het gebruik van non-originele / niet MFI gecertificeerde        .       oplaadkabels;
- een defect door water- stoot- of valschade.


Oplaadpoort (12 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?
- Een vervangen poort die niet meer goed functioneert;
- Een defecte microfoon na de reparatie;
- Geen geluid meer uit de luidspreker na de reparatie;

Wat valt er niet onder garantie?
- bij het gebruik van non-originele / niet MFI gecertificeerde .             oplaadkabels;

- een defect door water- stoot- of valschade.


Voor camera (12 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?
- Een spontaan defecte voorcamera;
- Een wazige voorcamera (door stof).

Wat valt er niet onder garantie?
- Een wazige voorcamera (door condens);
- een defect door water- stoot- of valschade.


Achter camera (12 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?

- Een spontaan defecte achter camera;

- Een wazige achter camera (door stof); 
- Een trillende achter camera.

Wat valt er niet onder garantie?

- Een wazige achter camera (door condens);
- De achter camera geeft groen beeld (dit is vaak software);
- De achter- en de voorcamera werken beiden niet (idem);

- een defect door water- stoot- of valschade.

Cameralens (12 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?
- Een wazige cameralens (door stof);

- Een cameralens die na montage uit het frame valt.

Wat valt er niet onder garantie?

- Een wazige cameralens (door condens);

- een defect door water- stoot- of valschade.

Luidspreker (12 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?

- De nieuwe luidspreker werkt niet meer;
- De nieuwe luidspreker lijkt opgeblazen.   

Wat valt er niet onder garantie?
- Er is schade ontstaan door water- val- of stootschade.


Oorspeaker (12 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?

- De nieuwe oorspeaker werkt niet meer;

- De nieuwe oorspeaker lijkt opgeblazen.  

Wat valt er niet onder garantie?

- Er is schade ontstaan door water- val- of stootschade.

Home button (12 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?

- De nieuwe home button werkt niet meer;

- De nieuwe home button wordt warm.  

Wat valt er niet onder garantie?

- Er is schade ontstaan door water- val- of stootschade.

Behuizing (6 maanden garantie)

Wat valt er wel onder garantie?

- De trilmotor laat los (het apparaat trilt raar); 
- Er doen zich direct na de reparatie problemen voor*.
*dit dient wel binnen 14 dagen gemeld te worden.

Wat valt er niet onder garantie?

- Er is schade ontstaan door water- val- of stootschade.


Heb je bij ons een reparatie laten uitvoeren maar staat je antwoord er niet tussen? Bel ons gerust even.

Hoe lang krijg ik garantie op een refurbished toestel?

Normaal gesproken krijg je bij ons 12 maanden garantie na de aankoop van een refurbished toestel.

De garantietermijn kan afwijken maar dan is dit gemeld op de factuur.

Ervaar je problemen met je aangeschafte toestel? Bel ons gerust even zodat we je gerichter kunnen assisteren. 

Hoe lang krijg ik garantie op een oplader?

Omdat wij achter onze oplaadkabels, oplaadadapters, draadloze opladers en oplaadstations staan, geven we je maar liefst 4 maanden garantie. Mocht in deze garantietermijn het apparaat zonder foutief gebruik defect zijn gegaan, dan krijg je van ons kosteloos een nieuwe.

Betaalmogelijkheden

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Je kunt bij ons met iDeal, Apple Pay en Google Pay betalen. Wij zijn momenteel bezig om meerdere betaalmethodes toe te voegen. Zo zullen wij in de toekomst ook Creditcard, PayPal en Afterpay aanbieden.

Kan ik in termijnen betalen?

Mocht je in termijnen willen betalen: dat kan! Neem even contact met ons op, dan zetten we een termijnbetaling op.

Ik wil graag contant betalen

Dat is bij ons natuurlijk ook mogelijk, wel enkel op locatie. 


Mocht je bij ons langs willen komen dan kan dat op de volgende tijden, op onderstaand adres:


Ma:  08:00 - 18:00  en tussen 19:00 - 21:00 op afspraak
Di:    08:00 - 18:00 en tussen 19:00 - 21:00 op afspraak
Wo:  08:00 - 18:00 en tussen 19:00 - 21:00 op afspraak

Do:   08:00 - 18:00 en tussen 19:00 - 21:00 op afspraak
Vrij:  08:00 - 18:00 en tussen 19:00 - 21:00 op afspraak

Za:   19:00 - 21:00 op afspraak

Ons adres is Silvoldseweg 67, 7061DM Terborg.

You are in advanced mode.

You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.

Get Google API Key
Klachten of opmerkingen

Ik wil een klacht of opmerking melden

Wat vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. We proberen er altijd alles aan te doen om onze klantenkring tevreden te houden. We zien graag je klacht tegemoet. 

Naam (niet verplicht)

Telefoonnummer (niet verplicht)

Email:

Je klacht:


We vinden het enorm belangrijk om feedback te krijgen op onze bedrijfsvoering omdat we hier van kunnen leren.

We reageren binnen 24 uur op je ingediende klacht of opmerking.

Ik wil een positieve opmerking achterlaten

Bekijk de reparatie prijs voor jouw toestel

Zie je je vraag hier niet tussen staan? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik je ergens mee helpen?

We zijn dagelijks van 08:00 tot 21:00 online bereikbaar.